Midsommardagen 2010

Vaknade vid 8-tiden efter en kluckande natt. Blåste styv kuling som mest i natt. Lena och jag gick Källö-Knippla runt sen fick vi flytta oss till macken mittemot där vi låg för båten innanför oss skulle segla. Tankade och åt frukost innan vi gav oss iväg.







Det blev några liter...




Några härliga skärgårdsbilder..



Marstrand i sikte



Båtar på väg




Emelie, känner du igen dig???



Härligt med sol



Klädesholmen



Utsikt från brom mellan Mossholmens marina och Klädesholmen



Kjell fixar potatisen



Lena simmar



Jag sprang , och vad gör Calle???  Jo han har visst tänt grillen och då förstår måsen att det vankas en god kött !



Mmm, det smakar gott med en god köttbit, färsk potatis och sallad. Till det rött vin och lite jordgubbar till dessert!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah ja jag känner igen mig, gud va underbart! =) Fick ni ligga där iår igen, eller passarade ni bara?

2010-06-27 @ 07:57:32
Postat av: Maria

Vi ligger på samma plats som förra året. Går vidare till Skärhamn idag, söndag.

2010-06-27 @ 08:30:45
Postat av: Maria

Vi passerade Marstrand men ligger på samma plats som förra året på Mossholmens Marina.

2010-06-27 @ 08:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0