Torsdag 24 juni

Jag startade dagen vid 8.00 med en joggingrunda , inte så lyckad för jag blev anfallen av en fiskmås. Han attackerade mig ett par gånger och sista gången sket han i huvudet på mig.
Efter en välbehövlig dusch inklusive noggrann hårtvätt  :-), så njöt vi av en underbar frukost med nybakad Snoddas ( ett flätat franskbröd som finns i Göteborg)





Vid 16-tiden mönstrade Kjell och Lena på ,sommarens första gäster . 

 




Vad ska vi äta.....mmm.. det blir wok!!!





Mums..det smakar lika gott som vanligt!!






En kvällstur på stan, inköp av en brödrost till morgondagens frukost, det blir rostad Snoddas!!




Här ligger vår skönhet



Kommentarer
Postat av: emmie jönsson

Det ser härligt ut!=)

2010-07-08 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0